SCI为目标running

只是一面简单的网页,却是我心情的记录板
Good Morning Beautiful (with Jim Brickman) - Luke McMaster

午夜,愿你温柔对待…


莫西顾:

当你失去了探查一切美好的心情,所有存在的有意义的事情都会失去光彩。学着用一种不同的心情去体会,然后一切平常的事情就开始变得美好起来。

“最美好的事情其实是和世界恋爱。”


歌词:


I hear the alarm go off at 6

清晨六点,闹钟响起 

Used to be I'd wanna call in sick

往曰此时我都很想请病假 

I always dreaded this time of day

我总是害怕每天的这个时刻 

But not anymore 'cause of you

但不是因为你 

Smiling you, perfect you

笑容满面的你,完美无瑕的你 

Good morning beautiful

晨光无限好 

I know it's gonna be a good morning

beautiful 

我知道今天是个晨光灿烂的清晨

When you're waking up with me

当你同我一同苏醒 

It's gonna be a good morning beautiful

面对晨光灿烂的清晨 

Lalalala. lalalala

啦啦啦,啦啦啦啦 

Lalalala. lalalala

啦啦啦,啦啦啦啦 

As I'm going through my day nothing can take this smile from face

不论什么都不会让微笑从我脸上消失 

Whether sunshine whether the rain

无论是阳光明媚或是阴雨绵绵

I can weather any weather with you

我可以和你度过任何天气 

Smiling you, perfect you babe

笑容满面的你,完美无瑕的你 

Good morning beautiful

晨光无限好 

I know it's gonna be a good morning

beautiful 

我知道今天是个晨光灿烂的清晨 

When you're waking up with me

当你同我一同苏醒 

It's gonna be a good morning beautiful

面对晨光灿烂的清晨 

This feeling

这种感觉

Llke I'm dreaming

就像我在做梦 

It's a dream come true

梦想变为现实 

When l'm waking up with you

当我同你一同苏醒 

Lalalala. lalalala

啦啦啦,啦啦啦啦 

Lalalala. lalalala

啦啦啦,啦啦啦啦 

Sometimes this world is such a crazy

place 

有时候,这个世界是如此疯狂 

But all I need is just to see your face

但我需要的只是看看你的面容


Good morning beautiful

晨光无限好 

I know it's gonna, I know it's gonna be) 

(我知道会如此,我知道将会如此) 

Good morning beautiful

晨光无限好


上一篇 下一篇
评论
热度(210)
©SCI为目标running | Powered by LOFTER